top of page

Audiodrama

Jeg elsker lyd og er derfor startet på et kursus i Lydfortælling og Podcasting. Da jeg for et par uger siden faldt over en marathonkonkurrence i audiodrama, så jeg det som en sjov mulighed for at lege lidt men en mini-produktion, og valgte derfor at stille op med mit aller første audiodrama på 1 minut til FLYD Festivalen 2016. Det var ret skægt at arbejde med dramatisering af en historie, da jeg ellers interesserer mig mest for dokumentariske lydfortællinger. Da jeg jo er ret grøn inden for faget, kom det som en overraskelse, da jeg fik en mail om at jeg var kommet i finalen med min produktion. Den endte med at vinde en 2. plads i konkurrencen, og jeg var nærmest målløs da mit navn blev råbt op. Jeg skal helt sikkert arbejde meget mere med lydfortællinger i fremtiden, så det var skønt at få et klap på skulderen og vinde et års abonnement på Hindenburg.


Udvalgte blogindlæg
Seneste blogindlæg
Arkiv
Sorter efter tags
Ingen tags endnu.
Følg os
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page